מכון פנדה פיזיותרפיה 

סמטת בית הבד 3 ת"א

Panda PT
מכון פנדה פיזיותרפיה 
סמטת בית הבד 3 ת"א
054-775-8428

פיזיותרפיסט מומלץ בתל אביב

Medical massage at the foot in a physiotherapy center

 

תחום הפיזיותרפיה, יכול להכיל אי אילו תת תחומים, או התמחויות – על מנת לתת מענה לספקטרום נרחב של נסיבות. פיזיותרפיסט מומלץ בתל אביב יהא זה אשר בחר את התמחותו, והעמיק בה דיו על מנת להעניק ערך למטופליו באופן מספק. בין אם מדובר בענייני מערכת השלד והתנועה, ובין אם מדובר במפרקים ונשימה.

פיזיותרפיסט מומלץ בתל אביב אשר מתמחה במלאכתו?

כשמדובר על שלד ותנועה, אפשר שההתייחסות תהא למפרקים, שרירים, גידים, רצועות ועצבים. כשמדובר על טיפולים בעמוד השדרה, אפשר שהכוונה תהיינה עבור החוליות אשר מתחילות בצוואר, עד לאלו המגיעות לגב התחתון, לרבות הגב העליון. שיטות אחרות בתחום הפיזיותרפיה, יכולות להעניק מענה לענייני שיווי משקל, סחרחורת, ספורט, נוירולוגיה, ענייני נשימה, אגן וכו'.

על כן, יש כל כך הרבה נקודות להתמחות בהן. אנחנו לא אומרים שבהכרח צריך לבחור התמחות, ואולי יש אדם שיודע לעשות הכל באופן כל כך טוב שהוא בהחלט מומחה להכל, ועל פי כן יכול להיחשב פיזיותרפיסט מומלץ בתל אביב. ואילו, באם נדמה שמישהו בחר התמחות והעמיק בה באופן מספק על מנת להעניק מענה מאוד ספציפי ויעיל למטופליו, יכול להיות שזה כשלעצמו יכשיר אותו כפיזיותרפיסט מומלץ בתל אביב, בהתאם.

ליווי טיפולי?

פיזיותרפיסט מומלץ בתל אביב יכול לעשות יותר מאשר להעניק טיפול פיזי, כמו עיסוי או דיקור, או טיפול אישי וידני, או הפעלה של מכשירים חשמליים. הגורם הטיפולים יכול להיות מאוד מעורב וער לגבי המטופל, להבין את המצב והנקודה בה נמצא בחייו ולזהות דרכים לשינוי הרגלי חיים למען תמיכה בתהליך. יש כל מיני דרכים בהן הגורם הטיפולי יכול להיות מעורב יותר וניתן לבדוק כיצד, ואם בכלל, הוא מוצא לנכון לעשות זאת. ואם כן, או לא, מה הערך של כך, בהוואי הטיפולי.

גורם טיפולי בר סמכות ליווי?

פיזיותרפיסט מומלץ בתל אביב לא נעזר ברופא על מנת לאבחן או לקבוע הליך טיפולי. שכן, מדובר בגורם טיפולי אשר השלים לימודיו וקיבל הסמכה בידי משרד הבריאות. יש ביכולתו להכין אבחנה, להעריך סוגי טיפול הולמים, ולהעריך את כמות וסוג הטיפולים הרלוונטיים.

האבחון הראשוני

מטופלים אשר מתעניינים בהגעה לטיפול אצל פיזיותרפיסט מומלץ בתל אביב, יכולים להצטייד במסמכים רפואיים, באם ישנה היסטוריה רפואית ובדיקות קודמות שאולי כבר בוצעו.  בין אם מדובר על EMG, רנטגן, MRI, אולטרה סאונד, CT או אחרות. ממצאים אלו ואחרים יכולים להוסיף מידע והקשר רפואי שאולי יסייעו לגורם הטיפולי, לקבל פרספקטיבה על המצב. ומתוך הפרספקטיבה הרחבה יותר, לבצע אבחנה בנוגע לאופי הטיפול. כמובן, עליו להפעיל את חושיו ושכלו, לשאול שאלות רלוונטיות ולהבין כמידת יכולתו מה המצב המדובר.

ובכך, פיזיותרפיסט מומלץ בתל אביב יכול לקבל מושג צלול לגבי מה שקורה, להבין מה נדרש ולהתחיל לבדוק מה הם הצרכים האמיתיים הקיימים בקליניקה. יכול להיות שהבדיקה תעבור כדרך מדידת כוח שריר, רפלקסים, טווחי תנועה ומישוש אזורים רלוונטיים. עם השלמת הבדיקה, אפשר שהגורם הטיפולי יעריך ויצור תכנית טיפולית.

פיזיותרפיסט מומלץ בתל אביב
פיזיותרפיסט מומלץ בתל אביב

התאמת תכנית טיפולים אישית

יש לציין, שאלא אם כן יש ציפייה אחרת, פיזיותרפיסט מומלץ בתל אביב יתאים תכנית טיפולית אישית, אשר תיושם באופן פרטני. טיפולים אלו ישלבו שלל שיטות רלוונטיות, אשר הגורם הרפואי התמחה בהם. בין אם מדובר בעיסויים למקום הנתמך, לחיצות, שימוש במכשירים, מתיחות וכן הלאה. מבחינת מכשור, אפשר שייעודו יהיה לצורך שרוצים להעניק עבורו מענה. לדוגמה:

  • גירוי חשמלי עבור שרירים ורקמות רכות
  • ביצוע מתיחה צווארית
  • שימוש במכשירי גלי הלם
  • אולטרה סאונד טיפולי
  • חימום וקירור

וישנם מכשירים פחות חשמליים. כמו משקולות, קפיצים, וגומיות. מדובר אפוא על מספר תרגילים שיכולים לשפר שיווי משקל, ולסייע בשיקום וריפוי בשלל מערכות שונות אחרות.

מוזמנים לצפות בסרטון קצר המראה: חיזוק קרסול אחרי נקע

שאלות ותשובות בנושא: פיזיותרפיסט מומלץ בתל אביב

תל אביב היא ביתם של כמה מהפיזיותרפיסטים המומלצים ביותר בעולם. אנשי מקצוע אלו הרוויחו את המוניטין שלהם בזכות שנים של ניסיון, מסירות ומחויבות למתן טיפול וטיפול איכותיים. הם מבינים את החשיבות של התאמת הטיפולים שלהם לצרכיו של כל מטופל בנפרד ושואפים להבטיח שהם מספקים את התוצאות הטובות ביותר האפשריות. מטכניקות טיפול ידני, אימוני כוח ושיטות טיפוליות, פיזיותרפיסטים אלו מסוגלים לספק טיפול מקיף במגוון מצבים. המומחיות שלהם בהערכת וטיפול בבעיות שרירים ושלד הופכת אותם לנכס רב ערך עבור אלה המחפשים הקלה בכאבים או בעיות ניידות. עם הידע והניסיון שלהם, אנשי מקצוע אלו יכולים לעזור למטופלים להשיג את מטרותיהם תוך שהם מספקים להם תוכנית טיפול יעילה המותאמת לצרכיהם האישיים.
פיזיותרפיסטים בתל אביב ידועים במומחיותם במגוון רחב של טיפולים. מפציעות אורטופדיות וספורט ועד למצבים נוירולוגיים, לב ריאה וילדים, הפיזיותרפיסטים של תל אביב מציעים את הטיפולים המקיפים ביותר שיש. בין אם מדובר בטיפול ידני, פעילות גופנית טיפולית, הידרותרפיה או שיטות אחרות כגון אלקטרותרפיה או אולטרסאונד, לפיזיותרפיסטים המומלצים בתל אביב יש את הידע והניסיון להעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר. בעזרתם, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהכאב ואי הנוחות שלך ינוהלו ביעילות כך שתוכל לחזור לחיות את החיים במלואם.
למי שמחפש פיזיותרפיסט בתל אביב לטיפול בפציעות ספורט, חשוב לוודא שלפיזיותרפיסטים המומלצים יש את הניסיון והכישורים הדרושים למתן טיפול יעיל. מתוך מחשבה על כך, כדאי לשאול האם הפיזיותרפיסטים המומלצים בתל אביב מנוסים בטיפול בפציעות ספורט. מאמר זה יחקור שאלה זו ויספק מידע כיצד למצוא פיזיותרפיסטים מנוסים בתל אביב.

תוכן עניינים

אודות המחבר:

Picture of אור אהרון

אור אהרון

פיזיותרפיסט משנת 2017 בוגר תואר ראשון B.P.T בעל תעודת הסמכה ממשרד הבריאות.
מנהל קליניקה פרטית בתל אביב ובמקביל מנהל מערך פיזיותרפיה במחלקת הנוער מכבי ת"א בכדורגל.

מאמרים נוספים בנושא:

Woman has shoulder pain
פיזיותרפיה לכתף

כאבים בכתף

כאבי כתף הם אחת מתלונות השרירים והשלד השכיחות ביותר, המשפיעות על אנשים מכל הגילאים והרקעים. בין אם אתם ספורטאים מקצועיים או עובדי משרד המרותקים לשולחן

קרא עוד »
Easing pain in knee area
פיזיותרפיה לברך

כאבים בברך

כאבי ברכיים, הם מצב שיכול להשפיע באופן משמעותי על איכות חייו של האדם. הם יכולים להיגרם ממגוון גורמים, החל מפציעה, שימוש יתר במפרק הברך, דלקת

קרא עוד »
Sports massage. Therapist working with shoulders
פציעות ספורט

פיזיותרפיסט ספורט

פיזיותרפיה ספורטיבית, היא תחום התמחות של פיזיותרפיה המתמקד בהערכה, אבחון, טיפול ומניעה של פציעות הקשורות לספורט ופעילות גופנית. זהו תחום הדורש הבנה מעמיקה של הביומכניקה

קרא עוד »

Panda PT
מכון פנדה פיזיותרפיה 
סמטת בית הבד 3 ת"א

לקבלת ייעוץ מקצועי וקביעת תור אנא השאירו פרטים או התקשרו 
054-775-8428

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.