מכון פנדה פיזיותרפיה 

סמטת בית הבד 3 ת"א

Panda PT
מכון פנדה פיזיותרפיה 
סמטת בית הבד 3 ת"א
054-775-8428

פיזיותרפיה תל אביב

Medical massage at the leg in a physiotherapy center

בהינתן פגיעה פיזית בגוף, אשר מונעת או פוגמת ביכולת לזוז ולעשות את הדברים שעל סדר היום, ישנו טיפול רפואי שיכול לסייע לך לעבור תהליך פיזיולוגי מקיף על מנת לחזור לבריאות איתנה. פיזיותרפיה בתל אביב יכולה לסייע לך לעבוד עם כאב, שיווי משקל, תנועתיות ותפקוד מוטורי.

פיזיותרפיה תל אביב
פיזיותרפיה תל אביב

 

למי פיזיותרפיה בתל אביב יכולה להתאים?

יש לא מעט אנשים, שזכו לפגוש פיזיותרפיסט בתל אביב. יכול להיות שהפנו אותם לאחר תאונת רכב, ניתוח או פשוט על מנת לקבל מענה לכאב. פיזיותרפיה בתל אביב יכולה לקבל שלל סוגי מטופלים, משלל מצבים ונסיבות. במסגרת הטיפול, איש הטיפול עובד עם המטופלים על מנת ליצור תכנית מותאמת אישית לצרכיהם. וזאת, על מנת לחזק ולתת מענה פיזיולוגי טוב ונהדר במידת האפשר. טיפול שכזה יכול להתאים לפעוטות עד קשישים, על מנת לתת מענה פיזיולוגי לשלל מצבים. דוגמת:

  • פציעה
  • גורמים סביבתיים
  • הפרעות שונות
  • ענייני משקל
  • מצב בריאותי

וכן הלאה. פיזיותרפיה בתל אביב מאפשרת לתת על כך מענה, כדרך כל מיני כלים שהתפתחו בתחום עם השנים, לרבות:

  • מתן תרגילים פיזיותרפיסטים
  • עיסוי שרירים
  • שימוש במכשירים שנועדו לגרות את השריר
  • עבודה עם מפרקים
  • מתן הנחיות הקשורות לאורח חיים. כמו הליכה, תנוחה, וכן הלאה.
  • מתיחת שרירים

בקיצור, פיזיותרפיה בתל אביב, יכולה להיות מאוד הוליסטית, בכך שהיא מתייחסת לרבדים על פני רבדים בגוף הפיזי. יש שיגידו, שהיא יכולה להתייחס גם לרבדים הרגשיים, הפסיכולוגיים והחברתיים. ניתן להשתמש בה כמענה לשלל צרכים טיפוליים. בין אם למטרות שיקום, דיוק, חינוך ומניעה. במילים אחרות, מטרה היא לסייע בלשפר את איכות החיים, כמידת יכולתה.

 מי יכול לקבל ערך מטיפולי פיזיותרפיה בתל אביב?

במסגרת טיפולי פיזיותרפיה בתל אביב, ניתן לתת מענה על שלל מצבים ונסיבות. בין אם מדובר בתופעות אורתופדיות, תופעות נירולוגיות או תופעות הנוגעות למערכת החיסונית.  יש לא מעט סיבות, שיכולות להצדיק ביקור אצל פיזיותרפיסט. לעתים, הסיבה היא: הפנייה מרופא. לעתים הסיבה היא פשוט רצון לבדוק איזו תמיכה ניתן לקבל. יש אנשים המעוניינים לחזק את גופם, ושלל פונקציות פונקציונליות, לדוגמה, לאחר מחלה. על מנת לחזק את הכישורים המוטוריים, האיזון ויכולת התנועה שלהם.

במקרים אחרים, יכול להיות שיהיה מדובר באנשים שאובחנו בסוכרת, אשר רוצים לחזק את יכולת התנועה ושיווק המשקל שלהם. לעתים, מדובר באנשים שעברו ניתוח. שכן, לקום מהספה ולהתחיל לנוע – עלול להוות חלק משמעותי בהליך ההחלמה. בין אם מדובר ברצון לחזק את השימוש באיבר מסוים, ו/או ללמוד להסתמך על איברים פיזיים אחרים. סיבה אחרת לברר על פיזיותרפיה בתל אביב, היא בהינתן רצון לשפר ולתמוך בפעילות אתלטית. נניח, אנשים שרוצים להבין איך למקסם את מימוש הפוטנציאל הפיזי שלהם, יכולים לעבוד עם פיזיותרפיסטים אשר מתמחים בתחום הספורט והאתלטיקה הרלוונטי לעיסוקם.

מה ניתן לצפות במסגרת פיזיותרפיה בתל אביב?

ובכן, מדובר בשאלה מצוינת. יכול להיות, כי הגורם המטפל, ינחה את המטופל להגיע בבגדים נוחים ומשוחררים, עם נעליים שיש להן תמיכה טובה. נניח, נעלי ספורט. אך אפשר לברר עם אותו גורם אם נעליים שכאלה יכולות להתאים. זאת, מסיבות ברורות: סביר להניח, (אך בהתאם לנסיבות), שהמטופל יתבקש לבצע סוג מסוים של פעילות פיזית.

בפגישה הראשונה, הגורם המטפל, יכול לעיין בהיסטוריה הרפואית של המטפל. וזאת, על מנת לקבל מושג קצת לגבי המסע הרפואי של אותו מטופל. לרבות תוצאות בדיקות כאלה ואחרות. אפשר שהפיזיותרפיסט ישאל על היסטוריה רפואית, הרגלי חיים, מחלות ופציעות שלדעתו רלוונטי לשאול לגביהן. ישנה חשיבות לענות בכנות ובשיתוף פעולה.

למה עוד לצפות במסגרת טיפול פיזיותרפיה בתל אביב? ובכן, יכול להיות כי הגורם המטפל יבקש ממך ללכת, להתכופף ולבצע משימות פיזיות פשוטות אחרות על מנת לבדוק את מצב המטופל, מבחינה פיזיולוגית. לאחר מכן, אפשר שהגורם המטפל ידון עם המטופל ויציע תכנית מותאמת אישית עבור ההליך הטיפולי.

בסרטון לפניכם: פלנטר פסיה ומתיחה לכף הרגל

 

תוכן עניינים

אודות המחבר:

Picture of אור אהרון

אור אהרון

פיזיותרפיסט משנת 2017 בוגר תואר ראשון B.P.T בעל תעודת הסמכה ממשרד הבריאות.
מנהל קליניקה פרטית בתל אביב ובמקביל מנהל מערך פיזיותרפיה במחלקת הנוער מכבי ת"א בכדורגל.

מאמרים נוספים בנושא:

Woman has shoulder pain
פיזיותרפיה לכתף

כאבים בכתף

כאבי כתף הם אחת מתלונות השרירים והשלד השכיחות ביותר, המשפיעות על אנשים מכל הגילאים והרקעים. בין אם אתם ספורטאים מקצועיים או עובדי משרד המרותקים לשולחן

קרא עוד »
Easing pain in knee area
פיזיותרפיה לברך

כאבים בברך

כאבי ברכיים, הם מצב שיכול להשפיע באופן משמעותי על איכות חייו של האדם. הם יכולים להיגרם ממגוון גורמים, החל מפציעה, שימוש יתר במפרק הברך, דלקת

קרא עוד »
Sports massage. Therapist working with shoulders
פציעות ספורט

פיזיותרפיסט ספורט

פיזיותרפיה ספורטיבית, היא תחום התמחות של פיזיותרפיה המתמקד בהערכה, אבחון, טיפול ומניעה של פציעות הקשורות לספורט ופעילות גופנית. זהו תחום הדורש הבנה מעמיקה של הביומכניקה

קרא עוד »

Panda PT
מכון פנדה פיזיותרפיה 
סמטת בית הבד 3 ת"א

לקבלת ייעוץ מקצועי וקביעת תור אנא השאירו פרטים או התקשרו 
054-775-8428

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.