מכון פנדה פיזיותרפיה 

סמטת בית הבד 3 ת"א

Panda PT
מכון פנדה פיזיותרפיה 
סמטת בית הבד 3 ת"א
054-775-8428

פיזיותרפיה פרטית בתל אביב

young man at the physio therapy


כשאנחנו מדברים על פיזיותרפיה פרטית בתל אביב, בנקל נוכל לציין עזרים וטכנולוגיות רבות אשר בהחלט יכולות להרחיב את ארגז הכלים של הגורם המטפל, לרווחת המטופלים. 

פיזיותרפיה פרטית בתל אביב בהתאמה אישית?

ישנן לא מעט ווריאציות אפשריות לתכניות טיפול, המותאמות אישית למטופל. לכל תכנית טיפול, יש את השיטות המוטמעות בה. הבה נתחיל ונדבר על חלק מהשיטות האפשרויות.

פיזיותרפיה פרטית בתל אביב המציעה עיסויים?

תחום המניפולציות הידניות, והעיסוי, יכול לכלול שלל שיטות המהוות מעין כלים מרכזים בתחום הפיזיותרפי. מדובר בכלים אשר יכולים לתרום להרפיית שרירים מכווצים, בשיפור של זרימת דם לאזורים מסוימים ובכך גם לסייע להליך ההרפיה ואף בהגדלת טווחי תנועה. מדובר אפוא על שיטות כמו:

  • מניפולציות מפרקיות
  • עיסוי רקמות עמוק
  • תרגילי מתיחה ותנועה

פיזיותרפיה פרטית בתל אביב עם מכשור חשמלי מתקדם?

תחום אחר, בתוך הטיפול הפיזיותרפיסטי, הוא זה המערב מכשור מתקדם. הגורם המטפל, יכול בהחלט לשלב מכשירים שונים, בהתאם לאיך שהוא מפרש את הצורך של המטופל והמענה שהוא רוצה להעניק בהתאם. מכשור יכול לסייע בקבלת אפקט ריפוי מסוים – כמו הורדת כאב, שחרור רקמות – וכן הלאה. בין המכשירים האפשריים ניתן למנות:

  • מכשירי קירור וחימום
  • אולטרסאונד טיפולי
  • מכשירים לגירוי חשמלי
  • מכשיר להקניית לחץ
  • גלי הלם

פיזיותרפיה פרטית בתל אביב עם דיקור יבש?

זה אולי יפתיע אותך, אך במסגרת טיפול פיזיותרפי, ניתן לשלב גם טכניקות דיקור. במקרה זה, מדובר על דיקור מערבי, אשר נקרא גם דיקור יבש. מטרת השיטה, היא להגדיל את טווחי התנועה ולסייע בהקלת כאבים. הגורם המטפל, עושה שימוש במחטים דקיקות וסטריליות. וזאת על מנת לעורר גירוי עצבי עבור נקודות טריגר בגוף של המטופל. שיטת טיפול זו יכולה להתאים לשלל נסיבות טיפוליות.

פיזיותרפיה פרטית בתל אביב
פיזיותרפיה פרטית בתל אביב

פיזיותרפיה פרטית בתל אביב עם אימון שיקומי?

כלי נוסף בארגז הכלים הפוטנציאלי של הגורם המטפל, הוא האימון השיקומי. מדובר אפוא על תרגילים אשר המטופל יבצע בזמני באופן עצמאי, ועל פי כן יקבל הנחיות לכך מן הפיזיותרפיסט. נכון, התרגול בהחלט יכול להיעשות במכון הפרטי (הרי מדובר על פיזיותרפיה פרטית בתל אביב), אך ניתן לבצעו גם בבית, בהתאם לצרכי המטופל והסכמתו. יש אפשרות לעשות שימוש בשלל אביזרים, ציוד הולם כמו גם בליווי של הגורם המטפל או המאמן השיקומי באם רלוונטי. מדובר אפוא על הרגלים אימוניים, ותרגולים שניתן ליישם בשגרת היום. בין הנחיות האימון ניתן למנות את אלו אשר מדברות על תרגילי מתיחה, חיזוק שרירים ושלל פעילויות ספורטיביות רלוונטיות אחרות.

פיזיותרפיה פרטית בתל אביב עם מבט הוליסטי?

פיזיותרפיה פרטית בתל אביב מגיעה עם מעין נכונות לשמר את התוצאות לטווח הארוך. בתחילה, המטרה היא להקל על המצב, לעודד הליכי החלמה ולשפר את התפקוד היומיומי. ועם זאת, ישנה גם חשיבות ושימת דגש על שימור ואף שיפור התוצאות לטווח הארוך. עבור זה, אפשר שהגורם המטפל ישלב המלצות הקשורות בהרגלי חיים אצל המטופל.

לדוגמה, יכול להיות, כי המטופל יקבל שיעורי בית לבצע בבית. התרגילים יותאמו למטופל, והוא יקבל עבורם משוב מן הגורם המטפל בעודם מתנסה בהם. וזאת על מנת שידע כיצד לבצע זאת נכונה. הפיזיותרפיסט, מצידו, אחראי על בניית תכנית תרגול עצמי עבור כל מטופל רלוונטי, ובהתאמה לצרכיו ויכולותיו, כמו גם רצונותיו (אם המטפל קשוב), על מנת שהמטופל יוכל להמשיך לתרגל בבית למטרת המשך שיקום. וזאת על מנת להמשיך "ולתת עבודה", גם בין הסשנים הטיפוליים.

הגורם המטפל, יכול להמליץ גם על שלל שינויים הנוגעים לאורח החיים. מדובר על דברים הנוגעים לדרכים כאלו ואחרות לבצע פעילויות ביומיום, דרכים הקשורות להתנהלות פיזית במקום עבודה, לתצורת יציבה וכן הלאה. יכול להיות, כי הגורם המטפל יעניק המלצות על אי אילו רופאים ומומחים שונים אשר יש ביכולתם לסייע עם תהליך הריפוי של המטופל. וזאת, בשלל תחומים – כמו אימוני כושר, דיאטות, ארגונומיה וכן הלאה.

 

מוזמנים לצפות בסרטון הקצר: מרפק טניס ואיך מטפלים?

תוכן עניינים

אודות המחבר:

Picture of אור אהרון

אור אהרון

פיזיותרפיסט משנת 2017 בוגר תואר ראשון B.P.T בעל תעודת הסמכה ממשרד הבריאות.
מנהל קליניקה פרטית בתל אביב ובמקביל מנהל מערך פיזיותרפיה במחלקת הנוער מכבי ת"א בכדורגל.

מאמרים נוספים בנושא:

Woman has shoulder pain
פיזיותרפיה לכתף

כאבים בכתף

כאבי כתף הם אחת מתלונות השרירים והשלד השכיחות ביותר, המשפיעות על אנשים מכל הגילאים והרקעים. בין אם אתם ספורטאים מקצועיים או עובדי משרד המרותקים לשולחן

קרא עוד »
Easing pain in knee area
פיזיותרפיה לברך

כאבים בברך

כאבי ברכיים, הם מצב שיכול להשפיע באופן משמעותי על איכות חייו של האדם. הם יכולים להיגרם ממגוון גורמים, החל מפציעה, שימוש יתר במפרק הברך, דלקת

קרא עוד »
Sports massage. Therapist working with shoulders
פציעות ספורט

פיזיותרפיסט ספורט

פיזיותרפיה ספורטיבית, היא תחום התמחות של פיזיותרפיה המתמקד בהערכה, אבחון, טיפול ומניעה של פציעות הקשורות לספורט ופעילות גופנית. זהו תחום הדורש הבנה מעמיקה של הביומכניקה

קרא עוד »

Panda PT
מכון פנדה פיזיותרפיה 
סמטת בית הבד 3 ת"א

לקבלת ייעוץ מקצועי וקביעת תור אנא השאירו פרטים או התקשרו 
054-775-8428

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.