מכון פנדה פיזיותרפיה 

סמטת בית הבד 3 ת"א

Panda PT
מכון פנדה פיזיותרפיה 
סמטת בית הבד 3 ת"א
054-775-8428

מכון פיזיותרפיה בתל אביב

young man at the physio therapy

יש לא מעט אנשים שיכולים להיעזר בשירותי מכון פיזיותרפיה בתל אביב. אולי יש להם רצון לשקם או לשפר יכולת מוטוריות, אולי הם בהליכי שיקום לאחר תאונה או פציעה ספורטיבית, ואולי יש סיבות אחרות לרצונם לקבל סיוע בשיקום והחלמה. כל מכון, יכול להציע טיפול מאוד מותאם אישית לצרכי המטופל כך שאפשר ששני מטופלים יקבלו טיפול פיזיותרפיסטי שונה לחלוטין. המטרה היא להבין לעומק את נקודת המוצא של המטופל ולהבין מה המענה המתבקש עבורו. ועל פי כן, לבנות תכנית טיפול ייעודית למתן מענה על כך.

מה מכון פיזיותרפיה בתל אביב יכול להציע?

מכון פיזיותרפיה בתל אביב מציע ליווי טיפולי, אשר מבוסס על ענף מדעי המוזן במחקרים אנטומיים בתחום השרירים, המפרקים והשלד. לענף זה יש לא מעט טכניקות, אשר פותחו ושולבו לענף כדרך לסייע בהחלמה של הגוף, ושיפור יכולות מוטוריות וכן הלאה. בין הטכניקות ניתן למצוא הפעלה של אפקט קור וחום על אזורי גוף מסוימים, גירויים חשמליים, עיסויים ואף תרגילים פיזיים.

מי יכול להעניק טיפול פיזיותרפיסטי?

לא כל אחד יכול להעניק טיפול רפואי שכזה, שכן יש עניין להחזיק בידע אקדמי, לרכוש מיומנות מעשית, לעבור מבחנים ולקבל רישיון. בין היתר, 4 שנות לימודים, 1,000 שעות התמחות ומעבר של מבחן רישוי ממשלתי. משרד הבריאות הוא אחד הגופים המפקחים על הלימודים, והוא זה המסמיך את המכללות המלמדות את התחום. מוסד לימודים המוכר בידי המועצה להשכלה גבוהה, כמו גם בידי משרד הבריאות, הוא זה אשר מקבל אישור להכשיר פיזיותרפיסטים. על כן, אם מבררים על מכון פיזיותרפיה בתל אביב, יהיה נכון לברר גם על גורמי הטיפול הנוכחים בו ולגבי מידת הכשרתם, ניסיונם ומצב רישיונם.

כיצד מכון פיזיותרפיה בתל אביב יכול לסייע?

מכון פיזיותרפיה בתל אביב יכול לסייע למטופלים בהליכי השיקום שלהם. וזאת על מנת לסייע להם לשפר כושר פונקציונלי, ואולי, בכך, להשפיע על איכות החיים שלהם, כדרך יכולתם המשופרת לעשות שלל תנועות פיזיות רצויות.  מכון פיזיותרפיה בתל אביב יכול להתמקד ולהתמחות בתנועה ובתפקוד, ולסייע למטופליו לשפר את יכולתם הפונקציונליות בתחומים אלו.

מכון פיזיותרפיה בתל אביב יכול גם להציע חלופה נהדרת להליך רפואי מורכב או אפילו פולשני. במסגרת הליך טיפולי שכזה, אפשר שתיערך הערכה, אבחון, החלטה לגבי מטרות טיפול, טיפול לגופו, תרגול המיומנויות הרלוונטיות והדרכה לנפשות המעורבות בהליך הטיפולי. הגורם הטיפולי, יכול להוות מעין שותף לדרך המטופל כדרך מתן ליווי, ייעוץ, התאמה ותכנון הליווי לטיפול. הגורם הטיפולי, לא רק "מטפל", אלא גם מסייע בקידום אורח חיים בריא ואף פעיל.

 מה ניתן לקבל במסגרת הליך טיפולי עם מכון פיזיותרפיה בתל אביב?

מכון פיזיותרפיה בתל אביב יכול להציע ללקוחותיו, ליווי רפואי, על מנת לסייע בשיקום וריפוי לשיפור הניידות, והתפקוד המוטורי, כמידת האפשר. מדובר בשירות שיכול להיות די רחב, ולכלול מענה לשלל נסיבות רפואיות הקשורות למערכת השלד, השריר, העצבים והנשימה.

על כן, אנשים שהחליטו להתחיל הליך טיפולי עם מכון פיזיותרפיה בתל אביב, יכולים להגיע לסשן ראשון על מנת לבדוק מה הגורם הטיפולי אומר. במסגרתו, אפשר שתתרחש בדיקה, ועל פיה, יחליט על סוג הטיפולים, מספר הטיפולים ותדירות הטיפולים. באם יינתנו תרגילים לביצוע עצמאי בבית, כמובן אפשר להניח שיינתן ייעוץ הולם, כמו גם מתן פידבק הולם למטופל על מנת שיבין כיצד לעשות זאת נאמנה.

שלל שיטות טיפול

במסגרת הליך הטיפול, אפשר שייעשה שימוש בשלל שיטות טיפול, כמו אלו המערבות עיסויים, טיפול ידני, מכשור אלקטרוני, דיקור יבש וכן הלאה. אפשר שיינתנו הדרכות עבור תרגילים, פעילויות גופניות, תרגילים לחיזוק יציבה, שרירים ושיווי משקל. כמו גם טיפולי אלקטרותרפיה והידרותרפיה.

הידרותרפיה, אגב, היא טיפול שנעשה בתוך מים. הטיפול נעשה, בהתאמה לעקרונות טיפול ביבשה. יש שיגידו כי הוא יכול להועיל לאחר ניתוחים ומחלות, בהינתן אתגר בכושר תנועה ונשיאת משקל. ניתן לנצל את כוח ציפת המים על מנת לתמוך בגוף במהלך הטיפול. הגורם הטיפולי המאבחן, יכול להמליץ על מתן טיפול זה, כמו גם, תוך אישור של גורם רלוונטי אחר במחוז. גם במקרה זה, הגורם הטיפולי הוא פיזיותרפיסט שקבל הכשרה הולמת עבור טיפולי הידרותרפיה.

תוכן עניינים

אודות המחבר:

Picture of אור אהרון

אור אהרון

פיזיותרפיסט משנת 2017 בוגר תואר ראשון B.P.T בעל תעודת הסמכה ממשרד הבריאות.
מנהל קליניקה פרטית בתל אביב ובמקביל מנהל מערך פיזיותרפיה במחלקת הנוער מכבי ת"א בכדורגל.

מאמרים נוספים בנושא:

Woman has shoulder pain
פיזיותרפיה לכתף

כאבים בכתף

כאבי כתף הם אחת מתלונות השרירים והשלד השכיחות ביותר, המשפיעות על אנשים מכל הגילאים והרקעים. בין אם אתם ספורטאים מקצועיים או עובדי משרד המרותקים לשולחן

קרא עוד »
Easing pain in knee area
פיזיותרפיה לברך

כאבים בברך

כאבי ברכיים, הם מצב שיכול להשפיע באופן משמעותי על איכות חייו של האדם. הם יכולים להיגרם ממגוון גורמים, החל מפציעה, שימוש יתר במפרק הברך, דלקת

קרא עוד »
Sports massage. Therapist working with shoulders
פציעות ספורט

פיזיותרפיסט ספורט

פיזיותרפיה ספורטיבית, היא תחום התמחות של פיזיותרפיה המתמקד בהערכה, אבחון, טיפול ומניעה של פציעות הקשורות לספורט ופעילות גופנית. זהו תחום הדורש הבנה מעמיקה של הביומכניקה

קרא עוד »

Panda PT
מכון פנדה פיזיותרפיה 
סמטת בית הבד 3 ת"א

לקבלת ייעוץ מקצועי וקביעת תור אנא השאירו פרטים או התקשרו 
054-775-8428

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.